Rabu, 20 Jun 2012

trust and faith

Trust

W. shakespeare said, 
Love all, trust a few, do wrong to none.
me said,
you can break your promise, but do remember that you'll break my trust too. 



to build trust, you must being honest.
Honesty pays, but it doesn't seem to pay enough to suit some people. maybe that's the reason for you being faking around.
be honest..

but, how about this?
ni kurang pintar namanya..
jujur tu sifat Nabi Muhammad S.A.W. jadi, takda keraguan yang ini satu sifat mulia. tapi, dalam situasi atas ni, bukan memerlukan kejujuran sangat, tetapi lebih kepada kematangan menjawab. sila jangan terlalu lurus bendul. kah3
entry kelam kabut yang jelas menunjukkan aku malas nak update. haha, mohon saudara Hikaru perasan akan kewujudan entry ini. sebab beliau telah bertanyakan bila aku mahu update blog berhabuk ni. tu ja, doa2kan aku nak final bulan depan. juga selamat balik ke Malaysia, insya-Allah.

sekian~
^_^


jangan malu,jangan segan..komenlah di sini ^_^

4 ulasan:

Hikaru Yui berkata...

perasannnn...naik kat sidebar..hehe

yeah truthful is better than lies =p

ilhambrothers berkata...

@Hikaru Yui hahaha..ok,tunggu sebulan lagi baru naik entry baru kot..ehh.. :p

putra berkata...

haa tu diaa... baru muncul entry dy.. dok tggu la kita.. =,=" ya betol,"terast" tu bila dah berparut, susa nk ilang..

*gudluck xm..
*bwk balik makanan mesir kat aku! :P

Muhammad Iqbal berkata...

hikaru yui memang seorang penggesa yang baik, semua orang mesti aktif macam dia :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...